Το Διοικητικό Συμβούλιο του Συλλόγου Δρομέων Υγείας Θεσσαλονίκης προσκαλεί τα μέλη και τους φίλους του Συλλόγου μας στην γιορτή αποχαιρετισμού για την καλοκαιρινή περίοδο, που θα γίνει την Τετάρτη 24 Ιουνίου 2026 στις 19:30, στο γραφείο του Συλλόγου μας στο Καυταντζόγλειο στάδιο, Θύρα 16.
Όπως κάθε χρόνο θα πιούμε μια μπύρα με πίτσα και θα μοιραστούμε τα σχέδια μας για το καλοκαίρι και τους αγώνες που έρχονται.
Το γραφείο μας θα παραμείνει κλειστό για τους μήνες Ιούλιο και Αύγουστο, όπως κάθε χρόνο, αλλά οι ομαδικές προπονήσεις μας θα συνεχιστούν κανονικά.

0 Comments